Planujesz stworzyć własną markę odzieżową, ale nie wiesz jaką niszę możesz wybrać?
Skorzystaj z gotowych pomysłów!
Dowiedz się, jakie marki mają szansę na sukces w 2023 roku! Tu i teraz.
Podeślę Ci gotową listę.
*Wszystkie propozycje marek, które otrzymasz, oparte są na moich obserwacjach rynku. Mam 17 lat doświadczenia w budowaniu własnej marki odzieżowej DIAMANTE i widzę luki na rynku, które można wypełnić.
Wypełnij formularz, by dostać listę marek, których brakuje na rynku kompletnie ZA DARMO!
O Autorze
Tomek Grande
CEO Diamante WEAR
Kilka faktów o mnie:
Współwłaściciel brandu DIAMANTE – ogólnopolskiej marki odzieżowej sprzedającej swoje ubrania w ok. 30 sklepach w Polsce.
17 lat w branży odzieżowej
Sprzedanych ubrań za ponad 30 milionów złotych.
Początki w branży jako współwłaściciel sklepu stacjonarnego prowadzonego z bratem.
Następnie wspólnie prowadziliśmy sklep online z odzieżą produkowaną głównie przez raperów.
Start własnej marki odzieżowej bez doświadczenia w produkcji, bez znajomości w szwalniach, bez wsparcia gwiazd, czy innych rozpoznawalnych twarzy.
Niewielki budżet na początku działalności.
Maciej Je
Na swoim kanale na YouTube (311. tys. subskrypcji) pokazuje dobre jedzenie z całego świata.
Patryk Szczepanik
Znany z YouTube jako Szczepanikov (510 tys. subskrypcji) dzięki Tomkowi poukładał swoją markę.
Ania Karbowniczek-Adamczyk
Właścicielka marki odzieżowej ADICTO DANCEWEAR.