Planujesz stworzyć własną markę odzieżową, ale nie wiesz jaką niszę możesz wybrać?

Skorzystaj z gotowych pomysłów!

Dowiedz się, jakie marki mają szansę na sukces w 2023 roku! Tu i teraz.
Podeślę Ci gotową listę.

*Wszystkie propozycje marek, które otrzymasz, oparte są na moich obserwacjach rynku. Mam 17 lat doświadczenia w budowaniu własnej marki odzieżowej DIAMANTE i widzę luki na rynku, które można wypełnić.

Wypełnij formularz, by dostać listę marek, których brakuje na rynku kompletnie ZA DARMO!

** Zero spamu. Tylko wartościowe informacje o tym, co znalazłam interesującego w sieci oraz informacje o nowych webinarach i darmowych szkoleniach. Polityka Prywatności.

O Autorze

Tomek Grande

CEO Diamante WEAR

Kilka faktów o mnie:

Współwłaściciel brandu DIAMANTE – ogólnopolskiej marki odzieżowej sprzedającej swoje ubrania w ok. 30  sklepach w Polsce.

17 lat w branży odzieżowej

Sprzedanych ubrań za ponad 30 milionów złotych.

Początki w branży jako współwłaściciel sklepu stacjonarnego prowadzonego z bratem.

Następnie wspólnie prowadziliśmy sklep online z odzieżą produkowaną głównie przez raperów.

Start własnej marki odzieżowej bez doświadczenia w produkcji, bez znajomości w szwalniach, bez wsparcia gwiazd, czy innych rozpoznawalnych twarzy.

Niewielki budżet na początku działalności.

Co mówią o Tomku klienci i partnerzy biznesowi:
Maciej Je
Na swoim kanale na YouTube (211. tys. subskrypcji) pokazuje dobre jedzenie z całego świata
Patryk Szczepanik
Znany z YouTube jako Szczepanikov (336 tys. subskrypcji) dzięki Tomkowi poukładał swoją markę
Ania Karbowniczek-Adamczyk
Właścicielka marki odzieżowej ADICTO DANCEWEAR

Wypełnij formularz, by dostać listę marek, których brakuje na rynku kompletnie ZA DARMO!

** Zero spamu. Tylko wartościowe informacje o tym, co znalazłam interesującego w sieci oraz informacje o nowych webinarach i darmowych szkoleniach. Polityka Prywatności.